Ytimessä

Heippa!

Vihdoin ja viimein avasin tämän blogin. Blogin kirjoitus on ollut mielessä jo pidemmän aikaa ja tuli sitä pikaisesti jo yläasteiässä kokeiltuakin. Elämä vie mukanaan ja kaikenlaista on tullut eteen, mutta blogin aloitusta olen siirtänyt aina myöhemmäksi. Mutta kun eletään hetkessä, niin nyt sitä ollaan tässä ja nyt - blogin aloitustekstissä.

Jotakin varmaan pitäisi kertoa itsestään ja blogin tarkoituksesta. Olen 23-vuotias nuori nainen, joka on loppuelämänsä alkumetreillä, eli valmistumassa tänä keväänä ammattikorkeakoulusta sairaanhoitaja-terveydenhoitajaksi. Asustan avopuolison kanssa, joka opiskelee edelleen. Olen mielestäni kieroutuneen huumorintajuinen, pohdiskeleva ja hieman introverttiluonne.


 Pidän ruuanlaitosta ja leivonnasta, ja vyötäröä on kertynytkin useampi sentti liikaa. Olen ikuinen laihduttaja ja itseni hemmoittelija. Pidän kauniista asioista - sisustuksesta, vaatteista, meikeistä - mutta en ole niistä mikään nipo. Trendejä seuraan, mutta valitsen niistä elämääni vain itselleni sopivat. Rakastan eläimiä ja haaveilen omasta lemmikistä. Haaveilen omakotitalosta, perheen perustamisesta ja ikuisesta onnellisuudesta.

Intohimonani on matkustus, tavoitteena nähdä maailma laajasti eri näkökulmista. Tähän mennessä olen kuitenkin vasta matkustanut vähän, joka johtunee lähinnä rahanpuutteesta. Kahden opiskelijan/keikkatyöläisen talous ei kukkarolla pröystäile.  Kuitenkin matkalaskurisovellus puhelimessa ilmoittaa seuraavan Espanjan matkan olevan lähellä.

Blogissa ajattelin kirjoittaa ajatuksistani ja aatteistani liittyen omaan elämääni, menneisyyteeni ja tulevaisuuden haasteisiin. Kerron rehellisesti elämästäni, esim. terveellisten elämäntapojen saavuttelusta, arkipäiväisistä iloista, suruista ja elämän huippuhetkistä.

Tervetuloa matkalle mukaan! ☺

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tomaattiomeletti

Projektina minä